Tuscan jest TVR'em-czyli mocnym bezkompromisowym brytyjskim samochodem sportowym.Silnik 4.0 posiada 400KM.Do setki przyspiesza w 3,68 s.Nie ujrzymy w nim ABS'u,poduszek powietrznych czy innych systemów poprawiających bezpieczeństwo kierującego. Jeden z Tuscanów S jest w Polsce w Zgierzu http://www.youtube.com/watch?v=5BhjIrrMgkk
Model jest w skali 1/18 w wykonaniu Revella,więc rewelacji nie ma.Zaskakuje niesamowity lakier,równo spasowany dach typu targa.Niestety miekkich wykończeń nie uświadczymy(oprócz pasów bezpieczeństwa ale to standard nawet w Bburago.Nie otworzymy też kufra,a silnika nie ujrzymy , po podniesieniu oryginalnej maski w ciekawym kształcie(tak jak w oryginale) ukażą się 3 wlewy płynów 2 wentylatory - które kręcą się za co daje +.
Bmw M635 CSI (E24) jest moim zdaniem najpiękniejszym Bmw z lat 80.Dzięki przepięknej linii nadwozia,będziemy wracać do niego przez lata.Wyglądał jak prawdziwy bawarczyk. Ale wygląd to nie wszystko.Pod maską znalazł się zmodernizowany 3,5-litrowy silnik (m.in. DOHC, 24V, głowica ze stopów lekkich, elektronicznie sterowany wtrysk paliwa Bosch Motronic), który rozwijał moc 286 KM i potężny moment obrotowy 340 Nm przy 4500 obr./min.Jak na lata 80. auto rozwijało również zawrotną prędkość maksymalną 255 km/h. Model został wykonany przez Auto Art i został wydany w serii Millenium.Idealnie położony lakier swietnie kontrastuje się z jasnym, beżowym, miękko wykonczonym wnętrzem. Bardzo duża dbałość o szczegóły. Pod maską - cudo ! - Silnik sygnowany znakiem M Power, zbiorniki, przewody, skrzynka z bezpiecznikami.Na półce prezentuje się fantastycznie.
Moją obecną kolekcje ukierunkowuje w stronę ,,najbardziej modelarskich" skal 1/43 i 1/18.Czas pokazać obszerniej (w formie zdjęć) kolekcje 1/24 i resoraków. Resoraki,kto ich nie miał ?.Każdy je pamięta,moje przeżyły już swoje(dużo jeździły po torze Hot Wheels -2 pętle)
Moją obecną kolekcje ukierunkowuje w stronę ,,najbardziej modelarskich" skal 1/43 i 1/18.Czas pokazać obszerniej (w formie zdjęć) kolekcje 1/24 i resoraków.Modele Bburago w skali 1/24 kiedyś moja duma,teraz wolna półka(joke :D,z modelami się nie rozstaje).Słąbe wykonanie,uproszczone detale są wadą, ale cena 30zł jest zachęcająca.Podobno teraz jakość ich produktów się poprawiła,ale jak mówiłem roździał 1/24 w mojej kolekcji jest zamknięty.
Mam 18 lat i mam dość dziwne hobby jak na swój wiek.
Zbieram modele samochodów.Na początku resoraki,modele Bburago 1/43 i 1/24.
Obecnie powiększam grono modeli w skalach 1/18 i 1/43.
Ford Taunus P7 17M
-
Thursday 2 January 2020
The Ford 17 M was a range of large family saloons/sedans produced by Ford
of Germany between Autumn 1967 and December 1971. There we...
NA POŻEGNANIE – krótka historia tego bloga
-
Za kilka tygodni (28 lutego) ten blog przestanie istnieć ! Zapraszam
więc pod nowy adres: https://miniauto43.wordpress.com/ Wszystkie wpisy
wraz ze z...
Żuk A – 15 pożarniczy
-
Hej. W wydaniu specjalnym Kultowych Aut PRL-u pojawił sie pewnego razu
bardzo ciekawy modelik w postaci pożarniczego Żuka A-15. Modelik podobnie
jak jego s...
Polonez i Peugeot "Catch"
-
Jak już wcześniej zapowiadałem dzisiaj skoncentruje się na zaprezentowaniu
wam Poloneza z serii „Kultowe auta PRL”, oraz Peugeota 404 Break „Catch” od
Alta...