Porsche 911 typ 996 miało całkowicie zastąpić poprzednie modele.Linia pojazdu została mocno zmodernizowana,nie wyglądała już jak 911 z 1964r. po liftingu a takie wrażenie można było odnieść patrząc po poprzednich modelach.Model Carrera otrzymał całkowicie nowy silnik,chłodzony cieczą sześciocylindrowy.Oczywiście nie dokonano mordu legendy,został z tyły i był w układzie Bokser,o pojemności 3,4 L o mocy 300KM.Ten kto sądzi że osiągi Carrery nie są zadowalające powinien się zainteresować mocniejszą odmianą - Turbo. Model jest w skali 1/18 wykonany przez Auto Art.Firma jak zwykle pokazała klasę,nie ma się do czego przyczepic(nie jestem wybredny).Wnetrzę ładnie odwzorowane,miękkie materiały w środku.Silnik (jest ale nie za bardzo go widać bo jest z tyły) :).Warto zwrócić uwagę na przepięne felgi z czerwonymi zaciskami.
Mam 18 lat i mam dość dziwne hobby jak na swój wiek.
Zbieram modele samochodów.Na początku resoraki,modele Bburago 1/43 i 1/24.
Obecnie powiększam grono modeli w skalach 1/18 i 1/43.
Ford Taunus P7 17M
-
Thursday 2 January 2020
The Ford 17 M was a range of large family saloons/sedans produced by Ford
of Germany between Autumn 1967 and December 1971. There we...
NA POŻEGNANIE – krótka historia tego bloga
-
Za kilka tygodni (28 lutego) ten blog przestanie istnieć ! Zapraszam
więc pod nowy adres: https://miniauto43.wordpress.com/ Wszystkie wpisy
wraz ze z...
Żuk A – 15 pożarniczy
-
Hej. W wydaniu specjalnym Kultowych Aut PRL-u pojawił sie pewnego razu
bardzo ciekawy modelik w postaci pożarniczego Żuka A-15. Modelik podobnie
jak jego s...
Polonez i Peugeot "Catch"
-
Jak już wcześniej zapowiadałem dzisiaj skoncentruje się na zaprezentowaniu
wam Poloneza z serii „Kultowe auta PRL”, oraz Peugeota 404 Break „Catch” od
Alta...