piątek, 27 marca 2009

Gaz 69

Państwa bloku komunistycznego też miały swojego Jeepa a był nim Gaz 69.Była Zimna Wojna i nie wypadało nie mieć podstawowego lekkiego samochodu terenowego.Produkcja trwała od 1952-1972.Mimo archaicznej budowy jak na dzisiejsze czasy jest nadal na wyposażeniu kilku armii i produkowany jest w Korei Północnej.Trochę suchych danych:Silnik M20 o pojemnosci 2140cm benzynowy czterosuwowy,gaźnikowy.Skrzynia 3 biegowa + wsteczny.
Model wykonany przez IXO wydany w serii Kultowe Auta PRL-u.

4 komentarze:

pepsi pisze...

Na pierwszy rzut oka przypomina plastikową zabawkę ale jest ładnie wykonany i fajny model :D

Anonimowy pisze...

Witam! Spoko blog i całkiem pokaźna kolekcja. Podoba mi się tutaj, chętnie będę zaglądał. Ja również zbieram modeliki lecz tylko w skali 1:43. Pozdrawiam i zajrzyj do mnie : wiktorski.blog.onet.pl

Kolekcjoner pisze...

Dziękuję za komentarz na www.kolekcja-modeli-1-43.blog.onet.pl .

Anonimowy pisze...

Witam
Fajny blog. Wpadłem z rewizytą tylko na chwilę. Jestem ostatnio bardzo zajety. Świetny pomysł z listą forów modelarskich. Ja jestem praktycznie tylko na jednym, ale ostatnio przestało mi się ono podobać.
Pozdrowienia z miniauto-43 przesyła artemis